![]() Een goede website hebben vergroot je slaagkans als ondernemer. Je bereikt er veel nieuwe klanten mee en versterkt de band met de bestaande klanten. Maar wat moet je doen om tot een "goede" website te komen? Wij sommen de belangrijkste items op! 1. Laadsnelheid Je klanten hebben vaak geen tijd te verliezen. Schotel hen dus ook geen trage website voor, want dan haken ze meteen weer af. Ook voor Google ranking speelt de laadsnelheid een belangrijke rol. Speciale aandacht gaat uit naar mobiele toestellen.. Wie een website op zijn smartphone bekijkt, beschikt niet altijd over een snelle wifi-verbinding. Toch mag dat géén excuus zijn voor een minderwaardige klantbeleving. Zorg voor een goede hosting en een technisch feilloze backend. Heb je absoluut geen verstand van servers en hosting? Laat je dan bijstaan door een professioneel iemand. Bij Software Central kan je terecht voor meer informatie over hosting en servers. 2. Structuur en design Een goede en sterke website is visueel aantrekkelijk én gebruiksvriendelijk. De 'look and feel' zegt heel wat over de aard van je bedrijf. Ga hier dus niet te licht over. het is noodzakelijk om je bedrijf op de juiste manier in de markt te zetten. Je website is het verlengde hiervan. De navigatiestructuur van een website is enorm bepalend voor de gebruiksvriendelijkheid. die moet vooral duidelijk zijn. Nieuwe bezoekers moeten hier vlot hun weg kunnen vinden naar de (voor hen) relevante pagina's. 3. Content Een goede website wordt meestal ondersteund door een goede blog. Een blog is een apart deel van je website waar je nuttige en relevante artikelen post die (van ver of dichtbij) iets te maken hebben met je bedrijf, de spullen die je verkoopt of de diensten die je levert. Het zijn niet-commerciële stukken waarin je je expertise laat blijken je bezoeker bruikbare tips voorschotelt. Deze artikels verspreid je via social media zodat je je online zichtbaarheid vergroot en je prospecten aanspoort tot actie. 4. SEO-Copywriting Om hoog te scoren in Google moet je website geschreven zijn op maat van mens én zoekmachine. SEO-Copywriting is het schrijven van teksten rond veelgezochte keywords in Google. De SEO-Copywriter weet precies waar en hoe die trefwoorden te vermelden zodat de zoekmachine de tekst oppikt en een mooie ranking geeft in de zoekresultaten. En dit alles, in een vlot leesbare tekst. Software Central heeft een SEO-specialist die er voor zorgt dat al onze opgeleverde website volledig SEO-vriendelijk zijn. 5. Een website is nooit 'af'. Hoe goed je bovenstaande punten ook naleeft en opvolgt, een website is per definitie een 'work in progress'. Je blijft namelijk continue content toevoegen om je bezoekers beter van dienst te zijn. Op basis van de rapportage zal je ook regelmatig moeten bijsturen: pagina's herwerken, designs updaten, teksten wijzigen, je menustructuur vereenvoudigen, ... Door je website levendig te houden, hou je niet alleen je bezoekers scherp, je geeft ook een positief signaal aan Google. En daar geniet je op lange termijn alleen maar van. Het is duidelijk dat een sterke en goede website heel wat werk vraagt. Maar het is een investering die zeker en vast loont. en je op zoek naar iemand die je website voor je bouwt? Maak het je gemakkelijk en contacteer Software Central via onderstaande button.
0 Reacties
Laat een antwoord achter. |
Categorieën
Alles
|
Software Central
NIEUWS & BLOG
NIEUWS & BLOG
BLIJF OP DE HOOGTE
VAN DE NIEUWSTE WEB TRENDS
NEEM CONTACT MET ONS OPAdresSoftware Central
Grotweg 9 2440 Geel Tel: +32 14 84 22 49 |
Wat onze klanten zeggenSwaegers Parket (zaakvoerder):
Software Central maakte van onze website een interessante prospectie tool die ons dagelijks nieuwe prospecten oplevert via de website. We hadden nooit gedacht dat onze website ons zoveel business kon opleveren! |
Locatie |
Copyright 2016 © Software Central